Jeg har googlet lidt rundt, men finder kun 12x2500mm krydsfiner som det længste. Findes der ikke længere plader?

Jeg har nu 270cm i lofthøjde på overetagen og ville gerne undgå at skulle samle på højden....

ser glat ud og ikke så meget dyrere end almindelig plade :) men i sammenligning med osb, så er det jo steget noget...

Løfter denne og undrer mig om nogen har købt dette for nylig og i så fald fra hvor? Samme spørgsmål som TS, søger OSB eller plywood i 2700 eller 3000mm.

M MaxEO sagde:
Løfter denne og undrer om nogen har købt dette for nylig og i så fald hvorfra? Samme spørgsmål som TS, søger OSB eller krydsfiner i 2700 eller 3000mm.
På stående fod kan jeg sige, at Woody og Derome har. De er vel relativt landsdækkende sammenlignet med mange andre. Et tip er at spørge lidt mere seriøse varehuse, om de kan skaffe det hjem til dig ellers. Skal du have et restparti er det absolut ingen problemer, men de gør det måske ikke for nogle få plader.

• Synes
MaxEO
  • Laddar…
C C.Lundin sagde:
På stående fod kan jeg sige, at Woody og Derome har det. De er vel relativt landsdækkende sammenlignet med mange andre. Et tip er at spørge lidt mere seriøse varehuse, om de kan skaffe det hjem til dig ellers. Skal du have en rest er det absolut intet problem, men de gør det måske ikke for nogle få plader.
Super, tak for det!

C C.Lundin sagde:
På rak arm kan jag sige at Woody og Derome har. De er vel relativt landsdækkende sammenlignet med mange andre. Et tip er at spørge lidt mere seriøse varehuse om de kan tage hjem til dig ellers. Skal du have en stuv er det absolut ingen problem, men de måske ikke gør det for nogle plader.
Problemet er at begge kun er for proffer...
Jeg har ikke kunnet finde en sælger på 3000 som ikke er begrænset til proffer.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.