Er der nogen, der kan forklare, hvad krigsbetong er?:):):):)
 
Under Anden Verdenskrig var der materialemangel, og man "fortyndede" (procentade er vel en anden term) betonen, hvilket resulterede i dårligere kvalitet.
 
Beton der er blandet med for meget grus og sten på grund af mangel på cement. Nogle gange kan det være så dårligt, at det kan rives med en ostehøvl.
 
Beton af dårligere kvalitet som blev støbt under krigen/lige efter krigen (WW2). Smuldrer let når man skal bore i den eller bryde den væk.

;-)

http://lmgtfy.com/?q=krigsbetong
 
Kaldtes også E-beton henholdsvis E-cement.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.