K
Leder efter ubehandlet konstruktionsvirke i højere klasse end C24. De lokale forhandlere ser ikke ud til at have det, da deres savværk/leverandør ikke har det i deres sortiment, og hos Hornbach/Bauhaus lod det til, at de knap forstod, hvad styrkeklasse er. Man ser ikke ud til at skulle vide så meget om det, man sælger, når man arbejder der...

Er der nogen, der har nogle tips om steder, der kunne have det (gælder i Stockholmsområdet).
 
Har du tjekket med Optimera eller Beijer?

Jeg købte K-virke c35 hos Ekesiöö tidligere, de er nu Beijer Bromma.
 
  • Synes
kniv
  • Laddar…
K
Gode råd! Prøver at kontakte dem
 
K
Rejäl sagde:
Højere klasse end c24 lagerføres sjældent af trævarehandlerne..

Svenskt trä skriver lidt om det:

[link]
Absolut at det ikke lagerføres, men det virker jo ikke engang som om de kan bestille det hjem fra savværkerne/leverandørerne..
 
P
K kniv sagde:
Absolut at det ikke lagerføres, men det ser jo ikke engang ud til, at de kan bestille det hjem fra savværkerne/leverandørerne..
Du må henvende dig til de store trævareleverandører..
 
  • Synes
kniv
  • Laddar…
K
Rejäl sagde:
Du skal henvende dig til de store trævareleverandører..
Okay, ved du hvilke det er, navne?
 
P
K kniv sagde:
Okay, ved du hvem det er, navne?
Beijer, XL Bygg på vestkysten Derome..
 
  • Synes
kniv
  • Laddar…
Woody lister også C35 på hjemmesiden, der har du bl.a. Orminge trä.
 
  • Synes
kniv
  • Laddar…
K
Mazen Mazen sagde:
Woody listar åxå C35 på hjemmesiden, der har du bla Orminge trä.
Ja, jeg har set det. Men lokale Woody har kun Sandåsa som leverandør og de har ikke højere end C24 - selv om det så listes på Woodys hjemmeside..
Har mailet ud til lidt flere og dem som I tipser om, så får vi se om man får svar
 
  • Synes
Mazen og 1 anden
  • Laddar…
K
Været rigtig dårligt med svar, nogle forhandlere svarede, at de vil tage det op med deres leverandør og derefter vende tilbage. Men blev stille.. Og optimere ringede op og meddelte, at de ville afgive et tilbud inden for 1-2 dage. Men så blev det stille der, og intet tilbud kom. Så selvom der findes nogle savværker, der har det, så virker det ikke som om økonomien er der i det hele, hvis man ikke skal have enormt store mængder..
 
Hej hvordan gik det for dig? Søger samme ting
 
K
W willa007 sagde:
Hej hur gik det for dig? Søger det samme
Blev inget, som jag skrev i indlægget ovenfor var det några handlare som skulle kikke på det men så kom intet mer. Min gætning er at det skulle blive så dyrt for den relativ lille mängd.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.