14,093 læst ·
25 svar
14k læst
25 svar
Konstruktionskrydsfiner som hyldematerial
Konstruktionsplywood er klart mere rå, men også billigere, ca 200kr/plade (uklassificeret 12mm) mod 700kr/plade for 18mm BB/BB birkekrydsfiner. Men jeg tror det kan se flot ud med det rå look det rigtige sted.
Mit forslag var mere rettet mod at bruge afklip til lister i stedet for 45*45.
Mit forslag var mere rettet mod at bruge afklip til lister i stedet for 45*45.
Jeg ville anbefale en rundsav. Stiksaven er sværere at save lige med (kan det overhovedet lade sig gøre?)
Rundsaven kan save lige, hvis man spænder et bræt fast, som saven kan følge.
Selv bruger jeg ofte en fukssvans, da det er lettere at save lige med den (især hvis man ikke orker at spænde brædder fast, som rundsaven kan følge).
Rundsaven kan save lige, hvis man spænder et bræt fast, som saven kan følge.
Selv bruger jeg ofte en fukssvans, da det er lettere at save lige med den (især hvis man ikke orker at spænde brædder fast, som rundsaven kan følge).
Senest redigeret:
Ah, jeg troede, at forkanten på pladerne var kantet med en liste, der var bøjet for at følge rundingen i hjørnet. Men nu ser jeg, at det er pladen, der er fræset bare.AskeHolst sagde:
Det blev et solidt klædeslager med hylder store og stabile nok til at bruge som sengebrikse, og så satte jeg tre lamper op på væggen overfor. Fire stænger, to på hver side af hylderne, rakte fint til skjorter, kjoler, jakker og jakkesæt. Når lamperne er tændt, bliver det som fuldt dagslys derinde, så man ikke behøver at stå og knibe øjnene sammen, når man leder efter tøj. Supplerede med kroge til konens smykker også!
Renoveringsnovice
· Dalarna
· 3 173 indlæg
Pic's or it didn't happen 
Klik her for at svare