Jeg har lagt mærke til denne type gulv omkring ventilationskanalen i det kolde loft; det ser ud til, at problemet har været der i nogen tid; jeg er forvirret over, om det er lækage af kondens; dog ser jeg ikke nogen problemer efter sporene, der kommer fra inddækningsområdet.

• Vådt trægulv i loftsrum nær en ventilationskanal, muligvis forårsaget af kondens eller utæthed, med væskepletter langs kanalsamling.
  • Trægulv med fugtskjolder omkring ventilationsrør i en kold loft. Synlige tegn på tidligere kondensskade, men ingen nuværende lækage.
  • Metalgulv med kondensationsspor nær et ventilationsrør i et koldt loftsrum, tæt på en træbjælke.
Svært at sige, hvad jeg ser på billederne...
Men det kan være fugt enten fra kondens eller fra lækage. Det lader til at være en samling mellem stålpladerne, hvor det meste vand er, så måske lækage derfra, eller bare en tilfældighed...

Hvis kanalen indeholder varm luft og det omkringliggende område er et koldt loft, ville kondensationen være på indersiden af kanalen, ikke på ydersiden.

• Synes
hsahhzad
  • Laddar…
Oldboy Oldboy sagde:
Svært at sige hvad jeg ser på billederne...
Det kan dog være fugt enten fra kondens eller fra lækage. Det ser ud til at være en samling mellem stålpladerne, hvor det meste vand er, så lækage fra der måske, eller bare en tilfældighed...

Hvis kanalen indeholder varm luft, og det omkringliggende område er et koldt loft, ville kondensationen være på indersiden af kanalen, ikke på ydersiden.
Min plan er at fjerne gulvet og undersøge omkring fugtkilden! Jeg vil dele billederne.

• Synes
Oldboy
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.