Hej.

Jeg har en køkkenvask i beton. I vasken er betonen dog blevet porøs, sandsynligvis på grund af at tidligere husejere har brugt for stærke rengøringsmidler.

Mit spørgsmål er nu, om det er værd at forsøge at reparere det, og i så fald hvordan man kan gøre det pænt? Vasken er meget smuk i øvrigt, og jeg synes, det er synd at skære ud til en metalvask.

Beton køkkenvask med porøse overflade og små huller ved afløb, vist i nærbillede.
 
Hvad er overfladen på den, er den poleret?
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.