Jeg var inde i Bauhaus i dag, fordi jeg tænkte på at købe grejer til at bygge mig et loft i entreen til køkkenindgangen. Taget der har en hældning, så den nemmeste måde er at sætte et loft lignende dem, der bruges på kontorer, omklædningsrum og i korridorer osv. Desuden har jeg en lysstofrørarmatur til den type loft, som jeg tænkte at bruge. Jeg har for nogle år siden set, at Bauhaus havde dette, så nu syntes jeg, det var tid til at købe det, jeg havde brug for. Det viste sig, at de tidligere havde haft mærket Parafon i sortimentet, men at det nu var udgået. Så det blev en tur hjem med uforrettet sag, og nu undrer man sig over, hvor man kan handle i stedet? Så, at der var et mærke, der hed Rockfon også, måske er der flere, men hvilket mærke er bedst at satse på?
Til at begynde med er det jo selve rammeværket jeg har brug for.
Hvis fliserne er 600x600mm uanset fabrikat så spiller det jo egentlig ingen rolle hvilket fabrikat jeg vælger, så kan jeg jo tage rammeværket fra en producent og fliserne fra en anden.
Hvis fliserne er 600x600mm uanset fabrikat så spiller det jo egentlig ingen rolle hvilket fabrikat jeg vælger, så kan jeg jo tage rammeværket fra en producent og fliserne fra en anden.
Beijer har plader så de burde have bæreværk også. iof Lidt dyr plade hvis du ikke har noget lydkrav.E EPG sagde:
https://www.beijerbygg.se/privat/sv/produkter/tak/innertak/akustiktak/akustikplatta-focus-a
Ja du kan tage hvilket bæreværk som til en almindelig 600x600 plade.
Det spiller faktisk stor rolle.E EPG sagde:
Rockfon og tidligere parafon, cdc osv plader frigiver en masse stenuld under installationen. Derefter bliver deres plader ret hurtigt gule.
Det er en økonomisk fidus at ikke købe ecophon. Hvis du købte advantage som nogen nævnte, husk, at det er installationsretning. Dvs pilene skal gå samme vej eller 180 grader. Aldrig 90. Nu til dags får alle nedhængte loftfirmaer så gode rabatter på gedina, at det er sammenligneligt. Kontakt en lokal firma og sammenlign, hvilken pris de kan tilbyde på materialet.
Klik her for at svare