Hej,

Vi har kigget på priserne for (bl.a.) inderdøre i Polen og er blevet overraskede over den store prisforskel i forhold til lignende døre i Sverige (mindst halvdelen af prisen i Polen).

Er der nogen, der ved, hvad der skiller en Polsk og Svensk inderdør? Vi har tegnet 90-døre på vores tegninger - findes der f.eks. samme dimensioner i Polen?

Vi bygger et nyt hus, så vi kunne bruge polske dørkarme, hvis det er den største forskel.

Hvordan ser I på dette?

/Jonas

Svedalahem sagde:
Hej,

Vi har kigget på priser for (bl.a.) indvendige døre i Polen og er blevet forbløffet over den store prisforskel i forhold til lignende døre i Sverige (mindst halv pris i Polen).

Er der nogen der ved, hvad forskellen er mellem en polsk og en svensk indvendig dør? Vi har tegnet 90-døre ind på vores tegninger - findes f.eks. samme dimensioner i Polen?

Vi bygger nyt hus, så vi kunne bruge polske dørkarme, hvis det er den største forskel.

Hvordan ser I på dette?

/Jonas
hvad koster en indvendig dør i polen?

I, der har spurgt om priser:

Jeg har set alt fra 200 SEK og opefter (på OBI, Praktiker eller Castorama - uforhandlede priser). Som jeg ser det, får jeg meget mere for pengene, hvis jeg vælger at købe en dør i Polen for 600 SEK i stedet for 1000 SEK i Sverige...

Men spørgsmålet var - ved nogen, om det giver nogle problemer at købe døre i Polen? Findes der en europanorm (standard) for døre, som betyder, at disse døre burde være lig med dem, der sælges i Tyskland, og at karme, tærskler m.m. ikke bliver besværlige at pusle sammen?

/Jonas

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.