Hej
skal lave et vindue mindre og har brug for at købe mursten i samme farve som vores hus. Er der nogen, der ved, hvor man kan få fat på gammelt mursten? Facaden, som oprindeligt var pudset, blev dengang udskiftet med en gulmeleret mursten.
Tak på forhånd!

Hvor bor du?
Tjek med murerne i din nærhed om de har noget liggende på baggården, eller hvilken åf der har været dygtig på tegl...

Jeg havde en bunke gamle mursten som jeg smed ud...

Talte med et af virksomhederne i "byggigen", og de sagde, at de har så mange sten, så jeg kunne ikke sælge til dem, men hvis jeg gjorde stenene rene, så kunne de modtage dem...

Jonas

johu sagde:
Jeg havde et bundt gamle mursten, som jeg smed ud...

Talte med et af virksomhederne i "byggigen", og de sagde, at de har så mange sten, så jeg ikke kunne sælge til dem, men hvis jeg gjorde stenene rene, kunne de tage imod dem...

Jonas
Jeg satte en annonce ud på blocket, solgte stenen for 3-5 kr. stykket, vil jeg huske. Tog endda betaling for 3/4-sten.

Samme her. Jeg solgte hele skorstenen for omtrent 6-8 kr/sten har jeg for mig. 3 år senere havde jeg brug for lige så meget sten, og måtte godt købe nye, selvom jeg købte fra Polen. 1-2 kr/st, plus fragt så landede det på mindre end 4 kr/sten.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.