OK, men kan du ikke bare skifte til noget andet så? MDF eller limtræ eller ligefrem HDF og male det i stedet?
Det føles jo lidt synd at bruge tid og arbejde på at lime marmoren for så at male den.

MVH
Ronnie

• Synes
gaia
  • Laddar…
Pysslarn sagde:
OK, men kan du ikke bare skifte til noget andet så? MDF eller limtræ eller ligefrem HDF og male det i stedet?
Det føles jo lidt synd at bruge tid og arbejde på at lime marmoren for så at male den.

MVH
Ronnie

Jeg forstår pointen, men jeg tror nok, hvis jeg skal være helt ærlig, at det koster mere tid og penge at kaste sig over trælister i stedet.

Opdatering:
Jeg har limet pladen sammen med limet, jeg har linket til i tråden, og derefter malet over det to gange.
Det blev en lille grå fuge, men efter 2 malinger er den næsten væk. Når lakeringen er på plads, tror jeg ikke, man ser den.

Bænken holder sig intakt indtil videre, men den har endnu ikke været udsat for nogen større prøver, jeg har kun løftet og vendt den et par gange.

Jeg overvejer, om man skal forstærke reparationen på nogen måde?
Måske en tynd metal, der kan fastgøres på undersiden langs hele bænken?

Hvorfor ikke bare lægge et stykke træ der i stedet? Ser ikke pointen med et malet stykke sten... Det kan jo ikke ses, at det er marmor længere...

• Synes
gaia
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.