P pharrell #1 Medlem · 6 indlæg 21 dec 2003 klokken 11:00 pharrell Medlem 6 indlæg 21 dec 2003 klokken 11:00 #1 Hej. Er der nogen, der har nogle kvadrat klinker tilovers (4 m2). Mørke klinker 15 x 15 eller 20 x 20. Køber også mørtel 5 kg samt en klinke-skærer. Jeg sætter pris på levering og betaler for benzinen, jeg er i Stockholm. Glædelig Jul, Jimmy.
Hej. Er der nogen, der har nogle kvadrat klinker tilovers (4 m2). Mørke klinker 15 x 15 eller 20 x 20. Køber også mørtel 5 kg samt en klinke-skærer. Jeg sætter pris på levering og betaler for benzinen, jeg er i Stockholm. Glædelig Jul, Jimmy.