Hej,
Jeg skal lægge granitkeramik klinker på afsatsen til min fortrappe udendørs (under tag da der er en balkon over, men dog udendørs) og spekulerer nu på, hvordan jeg kan gøre det vandtæt. Afsatsen øverst på trappen er af beton og ret stor (ca. 1,5x3 m) og har et par revner. Jeg overvejer nu, om jeg skal lægge en form for membran på afsatsen, inden jeg lægger fliserne, da der er kælder under, og jeg vil ikke have, at der kommer vand ind den vej. Har I alvidende nogle gode tips her?

Taknemmelig for svar.
Pia