På plan 1. Etagen over kælderen skal vi lægge klinker og gulvvarme i køkkenet.
Etageadskillelsen er 120mm beton. Reglarne hviler på betonen. Mellem reglarne er det udfyldt med slaggsten. Jeg er lidt usikker på, hvordan jeg skal lave den nye gulvkonstruktion.
Reglarne ligger 600cc, og det føles for langt at lægge sporadisk gulvspån.
Jeg hælder til at fjerne alle reglar og støbe med EPS-beton og derefter gulvvarme i flydespartel.