Jeg har en presenning som har ligget over et tag siden januar, og mange "af og på", "af og på", "af og på" i kombination med mange soltimer har gjort, at den ikke længere holder tæt. Jeg vil helst ikke købe en ny, fordi jeg har sat et antal øjer i den, så den sidder ordentligt, når det blæser - ellers havde det jo været det oplagte.

Nu leder jeg efter en slags "masse" eller lignende, som man kan smøre på. Har I nogle idéer? Kallasfalt bliver jo så pokkers klistret, når den skal af og på. En slags gummimasse eller lignende ville være perfekt.

Blå presenning med spor af slid og revner. Flammet mønster i hvidt viser påvirkning af sollys og vejr over tid.

En sådan her presenning er det: LÆNK Det her havde nok virket, men der går sådan en enorm mængde til: LÆNK

Føles som det bare er at smide det væk, køb en rigtig presse, hvis du skal have den på den måde næste gang.

Man får hvad man betaler for. En tätningsmasse koster mere end presenningen.

mexitegel mexitegel sagde:
Helt ærligt så duer de der billige presseninger desværre ikke meget til. At give sig i kast med at reparere sådan en er at smide penge i havet.

Du har brug for op til 600 gr/m2 for at det skal fungere godt, hvis du skal blive ved med at lægge på og tage af den. Eksempelvis denne
[link]
Tak for tipset. Hvad jeg glemte at sige var, at projektet nærmer sig sin afslutning, så jeg vil ikke bruge så mange penge på noget nyt.
mexitegel mexitegel sagde:
Helt ærligt så duer de der billige presseninger desværre ikke meget til. At give sig i kast med at reparere sådan en er at smide penge i havet.

Du har brug for op til 600 gr/m2 for at det skal fungere godt, hvis du skal blive ved med at lægge på og tage af den. Eksempelvis denne
[link]
Tak for tipset. Hvad jeg glemte at sige var, at projektet nærmer sig sin afslutning, så jeg vil ikke bruge så mange penge på noget nyt.

BigR
Den der er helt færdig. Køb en superbillig kvalitet på Biltema/Jula og sæt malleter der, hvor det passer, så du klarer sommeren.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.