Jeg vil begynde med at undskylde min uvidenhed og hvis begreber anvendes forkert… Men jeg har forstået det som at bjælkerne, der er synlige i vores åbne skunkrum, kaldes støtteben. Har lige købt en ejerlejlighed i et hus fra 30'erne, og den tidligere ejer har bygget åben opbevaring i skunkrummet. Vi vil gerne lave en bedre løsning til dette og egentlig bygge opbevaringen ind med hjælp fra lave ikea-stel, men støttebenene komplicerer det projekt en del. Jeg tror jeg kender svaret, men vil alligevel spørge: er de bærende? Eller kunne man fjerne dem? Kan det aflæses fra billedet?
Hvis det nu er som jeg tror, har nogen tips til en anden god løsning for at forsøge at bygge opbevaring ind, snarere end at have det åbent som i dag?
Hvis det nu er som jeg tror, har nogen tips til en anden god løsning for at forsøge at bygge opbevaring ind, snarere end at have det åbent som i dag?
Tak så meget!BirgitS sagde:
Mistænkte dette...
Jo det kunne vel have været en løsning, men vi er dog fristede til at have pæne døre eller skuffefronter foran. Men så bliver det jo en hel del DIY for at prøve at opnå et nogenlunde resultat i stedet for at kunne bruge færdige stammer og døre.
Klik her for at svare