Hej, jeg er ved at indglasere en eksisterende terrasse. For at få skydedøre på plads var jeg nødt til at bygge dem "udenfor" terrassegulvet, hvilket gør, at jeg har en lille niveauforskel. Derfor har jeg brug for en 90-graders liste i aluminium eller et andet metalmateriale, der passer til udendørs brug og helst 50x50, som kan lægges ved "niveauforskellen" for at få en pænere afslutning på gulvet. Jeg har søgt på nettet, men kan ikke finde en fornuftig side. Længden på åbningen er 225cm
hvis nogen ved, hvor jeg kan finde/købe en sådan liste, modtager jeg taknemmeligt forslag
Tak på forhånd
hvis nogen ved, hvor jeg kan finde/købe en sådan liste, modtager jeg taknemmeligt forslag
Tak på forhånd
Nogen stålleverandør? Typ begroup?N Nygge72 sagde:Hej, jeg er ved at indglasere en eksisterende terrasse. For at få skydedøre på skulle jeg bygge dem "udenfor" terrassegulvet, hvilket gør, at jeg har en lille niveauforskel. Derfor ville jeg have brug for en 90-graders liste i aluminium eller andet metalmateriale, der passer til udendørs brug og helst 50x50, som kan lægges ved "niveau-forskellen" for at få en pænere afslutning på gulvet. Jeg har søgt på nettet, men kan ikke finde en rimelig side. Længden på åbningen er 225cm
hvis nogen ved hvor jeg kan finde/købe en sådan liste, tager jeg gerne imod forslag
Tak på forhånd
Er kun visse aluminium som kan bukkes i den rette vinkel, hvis man skal have en lidt mindre radius, ellers revner den..
Bukket plade får aldrig det rette udseende (bliver ikke så skarpe kanter som på profiler..
Vinkeljern eller L-stang (hvad man nu vælger at kalde det) bliver nok pænest..
Bukket plade får aldrig det rette udseende (bliver ikke så skarpe kanter som på profiler..
Vinkeljern eller L-stang (hvad man nu vælger at kalde det) bliver nok pænest..
Klik her for at svare