Skal lægge afløbsrør fra muret torpargrund til trekammarbrønd i cement. Findes der nogen type cement som brænder i minusgrader :- [smiley=embarassed.gif]
 
Som jeg plejer at sige - alting går:

* Der er mange tråde om støbning om vinteren, her er en:
http://www.byggahus.se/forum/showthread.php?t=14300

* Klippet fra Kakelcentralen:

Støbning om vinteren

Beton er afhængig af sin egen varme for hærdning.
Brug varmt vand (30-40 grader maks 60 grader) samt beskyt eller hold tilslaget varmt, så den færdige beton bliver 20-30 grader varm. Yderligere en effekt opnås ved 10% øget cement blanding eller brug af hurtigcement. Ny støbt beton skal beskyttes mod nedkøling gennem dækning med isoleringsmåtter rundt om både forme og på overflader. Isoleringen bør ligge 3-5 døgn.

http://www.kakelcentralen.se/betonglara~164.php?refpage=15
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.