Hej!
Har begyndt at rigge lidt provisorisk til forårets terrassebyggeri med lidt
udskud af slutslatten af trykt træ.
Det er 45x195 på både gulvregel og bæreregel, og det er
2,2 meter mellem stolperne.
Det burde jo være muligt at undvære en i midten med tanke på træet
Hvad tror I? og hvordan ville I gøre?
Tak på forhånd!