Hej!

Har begyndt at rigge lidt provisorisk til forårets terrassebyggeri med lidt
udskud af slutslatten af trykt træ.

Det er 45x195 på både gulvregel og bæreregel, og det er
2,2 meter mellem stolperne.

Det burde jo være muligt at undvære en i midten med tanke på træet

Hvad tror I? og hvordan ville I gøre?

Tak på forhånd!
 
  • Provisorisk altanbygning med trærammer af trykbehandlet træ foran et rødt hus. Strukturerne er understøttet af betonfundamenter.
Smid spørgsmålet ind under "Altan og Terrasse" det er der eksperterne på dette område holder til. :)
 
Tak, så prøver jeg at gøre det...d^_^b
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.