1,358 læst ·
3 svar
1k læst
3 svar
Kan jeg købe sådan en panel / hvordan fræser jeg den selv?

Vi har lukket et ovenlysvindue og vil lukke hullet med samme type loftpanel, som bruges på resten af overetagen.
Huset er fra '72. Det ser ud til at være 14x145, der er blevet brugt, men er det muligt at finde denne profil et sted? Som alternativ ser jeg på muligheden for selv at fræse mønsteret, men jeg har kun en 8 mm overfræser og er usikker på, om jeg kan kombinere den samme profil, de perlespunsfræsere, jeg har fundet, har ikke de bløde overgange, jeg ser i denne profil.
Den sidste udvej er vel at finde et billede stort nok til at dække hullet, men det ser lidt underligt ud med et billede på et skråtag... :-/
Medlem
· Västra Götaland
· 185 indlæg
Hvor mange løbende meter drejer det sig om da?
Det er jo muligt at få fremstillet et stål og fræset nye brædder, men det bliver jo kostbart, hvis det kun er nogle få brædder, der behøves.
Håndoverfræser fungerer, hvis du kan finde et fræsejern med en lignende profil. Du bør nok i så fald montere fræseren i et bord.
Det er jo muligt at få fremstillet et stål og fræset nye brædder, men det bliver jo kostbart, hvis det kun er nogle få brædder, der behøves.
Håndoverfræser fungerer, hvis du kan finde et fræsejern med en lignende profil. Du bør nok i så fald montere fræseren i et bord.
Klik her for at svare