Har skiftet døre i huset, og på toilettet sad der tidligere en temmelig usædvanlig dør, som virker pladstilpasset på grund af højden, og som jeg har skiftet til en ny. Men så fik jeg problemet, at fliserne skal skæres ca. 3 cm over døren på indersiden.
Kan jeg bruge denne skæreskive (se billede) og skære med vinkelsliberen, eller vil fliserne gå i stykker?
Kommer fungere, men ryge/støve noget djævelsk. Der findes jo glatte skiver uden slidser også, men jeg tror det er helt det samme for hvor fint snittet bliver. Jula har billige og gode diamantkapskiver.
Kommer fungere, men ryge/støve noget djævelsk. Der findes jo glatte skiver uden slidser også, men jeg tror det er helt det samme for hvor fint snittet bliver. Jula har billige og gode diamantkapskiver.
Tak, ja støvet forstår jeg kommer. Men har ikke så meget fast inventar i badeværelset, så jeg tømmer det, så det er nemt at gøre rent bagefter.
Var mest bange for at bare prøve med den der skive uden at høre med folk, der ved bedre, så man ikke risikerer at sprække alle fliserne.
Og snittet behøver ikke blive pænt, bare man kan skære lige, det skal alligevel dækkes med foder senere, så.
Hvilken vinkelsliber har du? Jeg skal selv bruge en, derfor undrer jeg mig over hvordan du fik rette snit?
En billig "meec" fra jula, så ikke noget specielt. Så længe jeg holdt den lige, gik det fint, men jeg kiggede væk et øjeblik, og så blev der en lille flis på grund af, at jeg vinklede maskinen.
Tegn bare en linje som du skal følge, så skulle der ikke være nogen problemer.
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.