Kan du bygge denne bænk for mig mod betaling?

• Synes
Alfredo
  • Laddar…
K
Hvem er spørgsmålet stillet til og hvad er dit budget på?

• Synes
Cheesen
  • Laddar…
K kniv sagde:
Hvem er spørgsmålet stillet til, og hvad er dit budget?
Spørgsmålet er stillet til personen, der kan bygge det for mig.

Materiale + timebetaling?

Problemet er nok at finde to gode sten og en fin træbid at bygge af..

Ellers er det jo muligt med enkle værktøjer...

K
M Mikael_Swe sagde:
Spørgsmålet er stillet til personen, der kan bygge den for mig.

Materiale + timehonorar?
Det er helt muligt for den normalhændige. Jeg tror bænken er for dyr, hvis en professionel skal lave den.

K
Dan_Johansson Dan_Johansson sagde:
Problemet er nok at finde to gode sten og et flot stykke træ at bygge af..

Ellers er det jo muligt med enkle værktøjer...
Materialet er ikke svært at finde, problemet vil være, at det bliver ret dyrt, hvis man hyrer nogen "bare" for at lave en bænk

Føles som en dagsværk i arbejdstimer. Det svære bliver selvfølgelig at lykkes med at opnå en tilfredsstillende æstetik. Lidt forskel at bolte en to-tommer-fire på 2 lecablokke sammenlignet med det han gjorde i filmen. Men rent filosofisk tilsvarende.

Så sandsynligvis 8 timers arbejde 32 timer jonglerende frem og tilbage med forskellige design-/materialeforslag.

650 kr/t + materialer + fragt = Budgetpris 6500 - 26000 kr + 800 kr + fragt = Mellem 10300 - 29800 kr

Ud fra de materialer jeg har til rådighed.

• Synes
Workingclasshero
  • Laddar…
Grylf Grylf sagde:
Føles som en dagsværk i arbejdstimer. Det svære bliver selvfølgelig at lykkes med at opnå en tilfredsstillende æstetik. Lidt forskel på at bolt en to-tum-fire fast på 2 lecablokke sammenlignet med det, han gjorde i filmen. Men rent filosofisk tilsvarende.

Så sandsynligvis 8 timer arbejde, 32 timer med at diskutere frem og tilbage med forskellige design-/materialeforslag.

650 kr/t + materiale + fragt = Budgetpris 6500 - 26000 kr + 800 kr + fragt = Mellem 10300 - 29800 kr

Ud fra de materialer jeg har tilgængelig.
Kan man se tidligere job?

klosp11
Jeg tænker på Anders Ölund, nu kongelig hofleverandør 😊 hvis du virkelig vil have noget specielt

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.