Altvidende
· Västra götaland
· 10 931 indlæg
Problemet er nok at finde to gode sten og en fin træbid at bygge af..
Ellers er det jo muligt med enkle værktøjer...
Ellers er det jo muligt med enkle værktøjer...
Føles som en dagsværk i arbejdstimer. Det svære bliver selvfølgelig at lykkes med at opnå en tilfredsstillende æstetik. Lidt forskel at bolte en to-tommer-fire på 2 lecablokke sammenlignet med det han gjorde i filmen. Men rent filosofisk tilsvarende.
Så sandsynligvis 8 timers arbejde 32 timer jonglerende frem og tilbage med forskellige design-/materialeforslag.
650 kr/t + materialer + fragt = Budgetpris 6500 - 26000 kr + 800 kr + fragt = Mellem 10300 - 29800 kr
Ud fra de materialer jeg har til rådighed.
Så sandsynligvis 8 timers arbejde 32 timer jonglerende frem og tilbage med forskellige design-/materialeforslag.
650 kr/t + materialer + fragt = Budgetpris 6500 - 26000 kr + 800 kr + fragt = Mellem 10300 - 29800 kr
Ud fra de materialer jeg har til rådighed.
Kan man se tidligere job?Grylf sagde:
Føles som en dagsværk i arbejdstimer. Det svære bliver selvfølgelig at lykkes med at opnå en tilfredsstillende æstetik. Lidt forskel på at bolt en to-tum-fire fast på 2 lecablokke sammenlignet med det, han gjorde i filmen. Men rent filosofisk tilsvarende.
Så sandsynligvis 8 timer arbejde, 32 timer med at diskutere frem og tilbage med forskellige design-/materialeforslag.
650 kr/t + materiale + fragt = Budgetpris 6500 - 26000 kr + 800 kr + fragt = Mellem 10300 - 29800 kr
Ud fra de materialer jeg har tilgængelig.
Klik her for at svare