Hej,
Tænkte bygge en lignende arbejdsbænk til garagen som denne, bare mindre i 115cm længde i stedet for 180cm.
Og dybde på 60cm i stedet for 70cm.
Behøver man ingen stående ben som støtte i midten?
Vil være af 45x70 reglar og så 12mm krydsfiner på.
(billede fra internet)
Vil sandsynligvis blive brugt som bord og hylde til opbevaring og ikke arbejdsbænk i længden, ville jeg gætte på.
Tak på forhånd
Tænkte bygge en lignende arbejdsbænk til garagen som denne, bare mindre i 115cm længde i stedet for 180cm.
Og dybde på 60cm i stedet for 70cm.
Behøver man ingen stående ben som støtte i midten?
Vil være af 45x70 reglar og så 12mm krydsfiner på.
(billede fra internet)
Vil sandsynligvis blive brugt som bord og hylde til opbevaring og ikke arbejdsbænk i længden, ville jeg gætte på.
Tak på forhånd
Medlem
· Blekinge
· 12 220 indlæg
Det vil gå glimrende. Jeg arbejder på en lignende ramme til fræsebord, som jo belastes mere end bare opbevaring.
På bagsiden skruer jeg en krydsfinerplade på benene for at øge stivheden. En diagonal afstivning der ville gøre samme job.
Overvej om du skal have hjul under. Og en lille vertikal bræt langs bagkanten af pladen forhindrer, at småting falder ned i dybet der.
På bagsiden skruer jeg en krydsfinerplade på benene for at øge stivheden. En diagonal afstivning der ville gøre samme job.
Overvej om du skal have hjul under. Og en lille vertikal bræt langs bagkanten af pladen forhindrer, at småting falder ned i dybet der.
Klik her for at svare