Har lykkedes med at få fat i fem paller med gammel kalksten og vil nu selv bygge en lille "ruin". Har ledt efter råd og tips om, hvordan man lægger en koldmur, men intet passer til det her med et fritstående hjørne af kalksten.
Skal man hyre nogen, der er professionel, elsker at bygge i haven og vil gerne fikse det selv.
