Det var nogle mærkelige mål for et rundt bord
Skal det være rektangulært antager jeg, at du mener 120cm*60cm*4cm
Ellers bliver det en MEGET tyk bordplade.
Ok, så ville jeg gøre sådan her;
16mm/22mm spånplade med en limet/ lim-skruet 13mm gipsplade. Så klinker.
(Der findes gulvspån 16/22*600*1800)
Inden gips lægges på, laves en ramme/stamme under spånpladen for at fastgøre bordben i.
Hej!
Jeg er ingen bordeekpert, men eftersom bordet skal stå i varm miljø eller i det mindste samme temperatur (får jeg håbe) så tror jeg, at det skal række med at lime pladerne med montage lim (bare ingen danser på bordet). Køb spånplade eller MDF eller HDF plade 22mm. Der findes jo forskellige måder at bygge selve bordet.
Held og lykke!
/Lars
Jeg er ingen bordeekpert, men eftersom bordet skal stå i varm miljø eller i det mindste samme temperatur (får jeg håbe) så tror jeg, at det skal række med at lime pladerne med montage lim (bare ingen danser på bordet). Køb spånplade eller MDF eller HDF plade 22mm. Der findes jo forskellige måder at bygge selve bordet.
Held og lykke!
/Lars
Jeg har lavet et par borde på denne måde. Da har jeg brugt PL400 konstruktionslim. Har også testet med fliselim resultatet var da, at træpladen bøjede sig på grund af fugten i fliselimet. Og bordet blev dermed mindre sjovt (røg i skraldespanden simpelt hen).
Klik her for at svare