Hej,
Vi har et hus bygget i 1960 og tænker på at bygge en altan.
Jeg har tænkt på at have en regel mod væggen, hvor jeg kan
lægge alle tværregler på.
Reglen holdes fast med gevindstænger, som igen fastgøres i betonhulblokke (beskrevet som sådan i den tekniske beskrivelse for huset). Jeg formoder, at det bedste er at bruge kemisk anker, type Anchorfix eller noget lignende.
Nu findes der noget, der hedder 'perforerede hylstre' for at gøre det
hele endnu lidt bedre. Hvad bestemmer, om man skal have det
eller ej?
Er der nogen, der har erfaring med kemisk anker/ankermasse eller lignende og kan give lidt råd?
Altanen vil være 2,5 m oppe, så det ville ikke føles så sjovt, hvis altanen gav efter
