H HBK #1 Medlem · 75 indlæg 4 maj 2005 klokken 17:40 HBK Medlem 75 indlæg 4 maj 2005 klokken 17:40 #1 Er der nogen, der har erfaring med justerbare plinter? Så vidt jeg forstår, er "Y-jernet" justerbart i højden, men hvor gode er de i forhold til traditionelle plinter?
Er der nogen, der har erfaring med justerbare plinter? Så vidt jeg forstår, er "Y-jernet" justerbart i højden, men hvor gode er de i forhold til traditionelle plinter?
S styrman1 #2 Medlem · Stockholm · 1 190 indlæg 5 maj 2005 klokken 12:45 styrman1 Medlem Stockholm 1,190 indlæg 5 maj 2005 klokken 12:45 #2 Det er selve beslaget, der er justerbart, det du støber fast i betonen. styrken er tilstrækkelig. eneste ulempe er vel prisen. 3-4 gange så dyre.
Det er selve beslaget, der er justerbart, det du støber fast i betonen. styrken er tilstrækkelig. eneste ulempe er vel prisen. 3-4 gange så dyre.