Er der nogen, der har erfaring med justerbare plinter? Så vidt jeg forstår, er "Y-jernet" justerbart i højden, men hvor gode er de i forhold til traditionelle plinter?
 
Det er selve beslaget, der er justerbart, det du støber fast i betonen. styrken er tilstrækkelig. eneste ulempe er vel prisen. 3-4 gange så dyre.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.