Hej!

Vi står i begreb om at påbegynde vores første husbyggeri, og skal bygge i "nyfunkisstil", vi har valgt at lave facaden med jernvitriolbahandling. Huset bygges i løsvirke af husfirma (ikke lille byggefirma).

Ifølge vores kontrakt skal facadebrædderne stryges med jernvitriol 2 gange på fabrik for bedste resultat.

Nogen der har nogen holdning til dette??

Mvh Gagga
 
Takker, & bukker

Gagga
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.