Hej!
Vi står i begreb om at påbegynde vores første husbyggeri, og skal bygge i "nyfunkisstil", vi har valgt at lave facaden med jernvitriolbahandling. Huset bygges i løsvirke af husfirma (ikke lille byggefirma).
Ifølge vores kontrakt skal facadebrædderne stryges med jernvitriol 2 gange på fabrik for bedste resultat.
Nogen der har nogen holdning til dette??
Mvh Gagga