Jeg tænker nok præcis som din nabo, alt 1. Men det er nok, hvis du isolerer i skråtaget ned til støttebensvæggen og så isolerer et tykt lag på skunk. Det gjorde jeg i vores hus. Tjek for eksempel
Jeg var lidt træt, da jeg skrev mit første indlæg, mente alt 2, undskyld :blushing: det var lidt sjusket skrevet af mig. Jeg isolerede skråtaget ned til støttebensvæggen, spikrede på ekstra lægter på støttebenene og isolerede mellem dem derefter og også isolering på gulvet i skunkrummet. Til sagen hører, at jeg er i gang med at renovere vores hus fra 20'erne, så jeg byggede nye støttebensvægge, hvor jeg lagde i den tykkelse, jeg ville have, så plast og så liggende 45*45, ru brædder og til sidst gips.
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.