Jeg tænkte bare på at høre, om der er nogen, der har en bedre idé? Jeg planlagde at isolere et gammelt slagteri, så det kan bruges som snedkeri også om vinteren. Planen er at fjerne panelen, som på mange steder er rådden og ringe, for at efterisolere og sætte ny facade på. Det første problem er, at rammen er 80mm, og isoleringen, jeg tænkte på, er 70mm (hunton teäfiberskiva), skal derefter lave en ramme op og have 45mm ekstra isolering. Er der noget, man kan fylde den centimeter op med, eller er det overkill?
Det andet problem er, at slagteriet er bygget med en muret mur ca. 55cm over betonpladen. Jeg tænkte at løse dette med Bewis pudseplade og 3cm puds. Føles denne tilgang rigtig, eller skal jeg gøre det på en anden måde?
Tak og hej.
Det andet problem er, at slagteriet er bygget med en muret mur ca. 55cm over betonpladen. Jeg tænkte at løse dette med Bewis pudseplade og 3cm puds. Føles denne tilgang rigtig, eller skal jeg gøre det på en anden måde?
Tak og hej.
jeg har pudset på cellplast før, men ikke slået ind rawlplug derfor jeg spørger men skal tjekke, jeg kan sige at hvis du ikke vil have revner på lang sigt så læg net, er du ikke følsom så behøves det ikke, men så ville jeg alligevel lægge i samlingerne der kommer du få bevægelse først..tipsH hhenning sagde:
Klik her for at svare


