Hej.

Vi bor i et ret trækfuldt og koldt hus, som er bygget i 1905. Ydervæggene består, regnet indefra, af masonit, tretex, liggende 1" brædder, stolper/reglar ca. 90 mm savsmuld nogle steder, oprindelig facadepanel, regel 45#45 isolering, vindpap, stående panel.

Så spørgsmålet er, om man skal rive masonit, tretex og brædder ned til selve reglen og isolere med en 95 stenuldsplade, derefter vindpap, osb-plade.

Kan dette medføre risiko for fugt i væggen?
 
Senest redigeret:
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.