Vi har 2 "sø" containere som vi tænkte stille ved siden af hinanden. De er 12, ? x ca. 2,5 m udvendigt. Vi tænkte at lave et kontor af dette.
Hvordan skal man opvarme dette og isolere? De vil stå på grunden længe, så en energibesparende løsning er nødvendig.
De vil stå ved siden af hinanden med udsavet hul på midten ca. 5 m bredt.
Alt vil blive "bygget ind" med træpanel og et skråt tag monteres ovenpå for at skjule containerne.
De er jo robuste men skal man isolere på Tænkte stille dem på en sokkelgrund alt. 2 aflange betonfundamenter langs hver side. Vi vil bevare så meget plads som muligt.
Alle tanker omkring dette er velkomne?
Hvordan skal man opvarme dette og isolere? De vil stå på grunden længe, så en energibesparende løsning er nødvendig.
De vil stå ved siden af hinanden med udsavet hul på midten ca. 5 m bredt.
Alt vil blive "bygget ind" med træpanel og et skråt tag monteres ovenpå for at skjule containerne.
De er jo robuste men skal man isolere på Tænkte stille dem på en sokkelgrund alt. 2 aflange betonfundamenter langs hver side. Vi vil bevare så meget plads som muligt.
Alle tanker omkring dette er velkomne?
Rev selv isoleringen ud af en proffsisoleret container i sommers, da jeg ikke vil have isolering + at den stjæler plads.
Konstruktionen var masonit - 5cm flamingo - masonit. En slags sandwichkonstruktion altså.
Det bliver meget stærkt.
I mit tilfælde var det en gammel container som lækkede vand ind, og så tager masoniten naturligvis skade.
Tror dog at en tæt container ikke vil volde masoniten nogle problemer.
I min container havde man svejset ca. 6 cm brede u-skinner i mødet taget-væggen og skubbet pladerne ind i sporet.
Ved gulvet sad der en træliste.
Konstruktionen var masonit - 5cm flamingo - masonit. En slags sandwichkonstruktion altså.
Det bliver meget stærkt.
I mit tilfælde var det en gammel container som lækkede vand ind, og så tager masoniten naturligvis skade.
Tror dog at en tæt container ikke vil volde masoniten nogle problemer.
I min container havde man svejset ca. 6 cm brede u-skinner i mødet taget-væggen og skubbet pladerne ind i sporet.
Ved gulvet sad der en træliste.
Klik her for at svare