Jeg skal hjælpe en kammerat med at finde en løsning for at få et isoleret tag i en gammel bjælkehytte, men her vil jeg gerne gå forsigtigt frem for at bevare så meget af tømmeret som muligt. Tanken er at lade alle væggene være uberørte og kun tage taget samt lade bjælkerne være synlige, de vil lave så lidt indgreb som muligt på det fine hus, men det skal være beboeligt. Hvordan ville I gå frem for at isolere dette?
Kan desværre ikke være til meget hjælp. Undrer om I er kommet frem til en god løsning? Jeg skal isolere et meget lignende tag i en timring på gården til sommer.
Kan desværre ikke være til meget hjælp. Undrer om I er kommet frem til en god løsning? Jeg skal isolere et meget lignende tag i en bjælkehytte på gården til sommer.
Hej. Nja, ikke helt fastlagt endnu hvad der skal gøres, men det hælder mod at lægge diffusionsåbent og som træfiberisolering direkte mod taget uden luftspalte.
Hej. Nja inte riktigt slagit fast ännu vad som ska göras men det lutar åt att lägga diffusionöppet og typ träfiberisolering rakt mod taget uden luftspalt.
Okei, held og lykke med byggeriet!
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.