Jeg har et nybygget hus med et koldt skur.
Problemet med skuret er, at det ikke er isoleret. Svært at organisere og opbevare ting, der er følsomme over for minusgrader og fugt.

Jeg vil gerne isolere skuret og installere en radiator, så det holder varmen på ca. 5-10 grader.
Jeg ønsker jo ikke at risikere, at ting ødelægges eller fryser (typisk maling, tøj m.m.).

Skuret er bygget på en støbt plade med trævægge og trætag.
Indvendigt er der opstillet langs væggene.

Hvordan gør jeg præcist for at få en isolering her?
Jeg er ikke superkyndig, men vil gerne prøve at gøre det selv.
Alle tips eller en trin-for-trin liste ville være super! :)
Tak på forhånd.

Har du billeder, både udefra og indefra, så gør det det lettere at starte et sted med tips.
Der er så meget af løsninger, der er af typen: "det kommer an på..."

Hej! Tak for svaret. Jeg får prøve, men det er lidt svært, børrådet er fyldt til randen så jeg kan ikke engang komme ind i åbningen. Jeg vender tilbage, skal tage billeder i dagtimerne.

• Synes
Anonymiserad 192863
  • Laddar…
Udendørs opbevaringsrum med hvid dør, omgivet af træbeklædning og terrassebrædder, med planter og haveredskaber i nærheden. Overfyldt opbevaringshylde med papkasser og plastbeholdere med diverse genstande, bl.a. en "Zalando" kasse og en "Tacx" træner. En fyldt træhylde i et skur med diverse genstande, herunder et sportshjul, plastkasser og ophængte kabler og værktøjer. Tak for tips! Har lykkedes med at tage nogle billeder, dog ser man ikke så godt indeni, fordi det er fyldt til bredden. :))

Tænk på, at uanset hvordan du isolerer dette, så skal du sørge for, at luften kan cirkulere frit.
Ellers vil det ikke være +10 i hele dit lager.

Væggene ser jo ud til at kunne være forberedte, men taget kan blive mere kompliceret i og med at der skal være en fungerende luftspalte.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.