Hej!

Jeg har en uisoleret kold garage med synlige reglar indefra. Det er "åbent" ude i spærene for ventilation rundt omkring.

Jeg vil nu isolere tag og vægge. Dog bliver jeg i tvivl omkring taget. I dag har jeg (udefra) betonfliser-plastskive-rutemønster-net og derefter kommer reglar. Intet mere. Jeg vil have, at garagen skal være varm året rundt. Jeg kigger og kigger på, hvordan dette skal gøres, men bliver ikke klog, nogle siger, at luftspalte er nødvendig, andre ikke.

Hvordan ville I gøre? Se billeder 😊 Taknemmelig for hjælp!
 
  • Loftet i et garage med synlige træspær og et tag lavet af gennemsigtige plastpaneler med rutemønster og støttestruktur.
Kan du ikke bygge et loftloft og isolere det og lade loftet være en kold loft?
 
Hej Kvackatore, jeg vil have loftshøjden op til kip, så det er lidt det :)
 
Du skal skabe en luftspalte mellem plastdugen ("undertaget") og isoleringen.
Plastdugen skal kunne hænge ned i midten mellem spær, så indtrængende vand kan løbe væk uden at stoppe ved tagstenenes bæreregler.
 
  • Synes
Demmpa
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.