Hej!
Jeg har en uisoleret kold garage med synlige reglar indefra. Det er "åbent" ude i spærene for ventilation rundt omkring.
Jeg vil nu isolere tag og vægge. Dog bliver jeg i tvivl omkring taget. I dag har jeg (udefra) betonfliser-plastskive-rutemønster-net og derefter kommer reglar. Intet mere. Jeg vil have, at garagen skal være varm året rundt. Jeg kigger og kigger på, hvordan dette skal gøres, men bliver ikke klog, nogle siger, at luftspalte er nødvendig, andre ikke.
Hvordan ville I gøre? Se billeder 😊 Taknemmelig for hjælp!
Jeg har en uisoleret kold garage med synlige reglar indefra. Det er "åbent" ude i spærene for ventilation rundt omkring.
Jeg vil nu isolere tag og vægge. Dog bliver jeg i tvivl omkring taget. I dag har jeg (udefra) betonfliser-plastskive-rutemønster-net og derefter kommer reglar. Intet mere. Jeg vil have, at garagen skal være varm året rundt. Jeg kigger og kigger på, hvordan dette skal gøres, men bliver ikke klog, nogle siger, at luftspalte er nødvendig, andre ikke.
Hvordan ville I gøre? Se billeder 😊 Taknemmelig for hjælp!
Kan du ikke bygge et loftloft og isolere det og lade loftet være en kold loft?
Hej Kvackatore, jeg vil have loftshøjden op til kip, så det er lidt det 
Klik her for at svare
