Tænkte isolere væggene i udestuen, men har lidt begynder spørgsmål. De liggende regler på billedet er 95 brede med stående tæt yderpanel. Tænkte sætte 25x25 lægter til luftspalte, vindpap, 70 isolering, bygningsfolie og stående inderpanel. Hvordan skal man sætte lægterne? Stående/liggende? Skal jeg sætte dem i kanterne mod reglerne og derefter hvor tæt? Hvis liggende, behøver man huller i dem for luftgennemstrømning som om man havde glest yderpanel med låglægter? Behøver man huller for luftgennemstrømning i de eksisterende regler? Skal man bruge frugttæt folie på indersiden i udestue eller skal man sætte vindpap også på indersiden? Taknemmelig for svar! /Daniel