Hej.

Jeg undrer mig over, hvordan man skal isolere mod krybekælder. Nu hvor jeg har revet det gamle indvendige gulv og isolering ud, var der kun en tynd pap, der lå mod rummet i krybekælderen.
Nedefra: Lægter med spredt spont, pap, isolering, spontet gulv.
Hvordan skal jeg nu gøre for at få det godt?
Asfaltplade på lægter + isolering + gulvspån?
Eller nogle andre løsninger?

M v h

/Fredrik
 
  • Synes
Kennethen
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.