Hej!

Jeg er ved at isolere mit slidte sommerhus og vil bruge en form for celluloseisolering. Jeg har fundet noget, der hedder Isofloc, som synes at have oprindelse i Tyskland men med tilstedeværelse i Sverige (blandt andre lande). De bruger ligesom mange andre kasserede aviser til at fremstille deres isolering.
Jeg søgte her på forumet men får ikke en eneste hold på isofloc. Er der nogen her, der har erfaring med produktet eller med firmaet?
Repræsentanten - som jeg har en e-mailkonversation med - hedder Michael Hohenstein og har f-skattebevis og organisationsnummer og så videre men præsenteres uden noget "rigtigt" firmanavn på sine hjemmesider, hvilket jo ikke behøver at betyde noget, men det ser lidt mærkeligt ud.
Ved at der findes flere forskellige sider, hvor man kan tjekke firmaer på forskellige måder. Nogen der kan give tips om nogle? Jeg har jo organisationsnummeret....

Mange tak!
Tomas

Ingen ved noget relevant? Skal man tolke det positivt eller negativt tror jeg... :p

allabolag.se

• Synes
ToRy
  • Laddar…
Takker! Gav ikke mere end at han startede i 2012 og havde en omsætning mellem 200-299.000 samme år. Ingen ansatte. Spørgsmålet er om man tør "satse"....? Må tænke lidt over det....

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.