Hej.

Vi skal bygge et 1.5 plans hus med isolecablock 350 mm. Vi har allerede skrevet kontrakt med en entreprenør som nu 2 måneder senere siger, at de ikke kan mure gavlene under kip pga. det ville blive for ustabilt. De skulle i stedet bygges i træ og lægge en plade med puds udenpå.

Det føles useriøst at komme med det nu så sent. Passer dette?

Tak på forhånd. Hastende.
 
Vi har bygget et 6,5 meter højt 1,5 etagers hus i Isoleca. Det kræver visse konstruktionsarbejder, men ikke så omfattende. Jeg betalte 18.000 kr for konstruktionsplaner. Ikke så meget om gavlene, mere hvad angår langsiderne. Stærke spær afstiver gavlene. Måske synes de, det er besværligt at arbejde fra stillads med muring.
 
  • Et nybygget 1,5-etagers hus i Isoleca, med muret facade og halvfærdigt tag, omgivet af byggeaffald og en container på en ujævn byggeplads.
  • Et halvandenplanshus under opførelse i Isoleca, med synlige byggeelementer, vinduer og stige. Huset står på en græsplæne omgivet af træer.
Hej kalarne.
Tak sa meget for svar.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.