Hvordan monterer man insektnet/metalgitter på smartest måde nederst på træfacadens ventilation ved liggende panel?
Jeg har set, at man hæfter det på lægterne, der danner ventilationen, inden man sætter facadebrædderne på.
Det har jeg selv gjort tidligere, men jeg har også set, at man sømmer metalgitter på efterfølgende.
Findes der flere varianter?
Hvad er smartest?