Hej allesammen!
(Måske under forkert tråd, undskyld på forhånd)
Jeg har fået en garageplads, hvor der er cirka 10 pladser, og alle har deres egen port. Men mellem pladserne er der kun hegn mellem reglarne ligesom. Jeg har tænkt mig at sætte en billig presenning op mod naboerne.
Hvad er den nemmeste måde at fastgøre dette på? Lim på reglarne og så trykke presenningen fast? Eller sømme? Hvis jeg kan lime, hvilken lim? Eller er silikone nok?
Taknemmelig for alle svar!
Jeg skal have nogle værktøj derinde og har set, at der har været indbrud før, fordi hegnet har været klippet op mellem alle pladserne, som jeg har set.
mv h
(Måske under forkert tråd, undskyld på forhånd)
Jeg har fået en garageplads, hvor der er cirka 10 pladser, og alle har deres egen port. Men mellem pladserne er der kun hegn mellem reglarne ligesom. Jeg har tænkt mig at sætte en billig presenning op mod naboerne.
Hvad er den nemmeste måde at fastgøre dette på? Lim på reglarne og så trykke presenningen fast? Eller sømme? Hvis jeg kan lime, hvilken lim? Eller er silikone nok?
Jeg skal have nogle værktøj derinde og har set, at der har været indbrud før, fordi hegnet har været klippet op mellem alle pladserne, som jeg har set.
mv h
Almindelige kabelbindere i hegnet og skrue med skive i reglarneG ganooo sagde:Hej allesammen!
(Måske ligger under forkert tråd, undskyld i så fald)
Jeg har fået en garageplads hvor der er omkring 10 pladser, og alle har deres egen port. Men mellem pladserne er der kun trådhegn mellem reglarne ligesom. Har tænkt mig at sætte en billig presenning op mod naboerne.
Hvad er den nemmeste måde at fastgøre dette på? Lim på reglarne og så trykke presenningen på? Eller sømme? Hvis jeg kan lime, hvilket lim? Eller er silicone nok?
Skal have nogle værktøjer der og har set, at der har været indbrud før, for hegnet har været klippet op mellem alle pladserne, har jeg set.
venlig hilsen
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 119 indlæg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48,119 indlæg
Det enkleste er antagelig at klemme fast med brædder, der skrues i hver regel, men en billig presenning vil gå i stykker. Vælg enten dyrere presenninger eller en anden løsning, f.eks. at gemme værktøjet. En bunke med "skrammel" med nogle tomme kasser og nogle tomdunke skjuler det meste.
Klik her for at svare