3,898 læst ·
22 svar
4k læst
22 svar
Indrette uudviklet førstesal
Jaha, okay.Inger.P. sagde:Det som er uhåndterligt er jo netop gipsplader, reglar og ovenlysvinduer.
Lav et overslag og bestil gennem dem - de SKAL kunne hjælpe dig med et overslag. De VED jo, hvad der normalt går til.
Glem ikke, at du skal have en god rabat på materialet
Spær sættes allerede på den første dag af opførelsen. Derfor skal materialepakken være med direkte i husets førsteleverance.
Nu husker jeg også en anden ting, der gjorde, at vi afstod; prisen var vel over 100.000, hvilket betyder, at de penge også skal lånes fra banken, og at man altid skal betale rente på dem. Køber vi løbende, bliver det en engangsudgift.
Købte I indrettet eller uindrettet på overetagen (husker ikke, hvad der stod på hjemmesiden :-[)
Jeg må nok spørge, hvad de ville have for kun at løfte gipspladerne ind. Hvis det ikke er for sent?Inger.P. sagde:
Jeg er lidt nervøs, da vi ikke (efter min mening) har fået alt på plads, for eksempel har vi ikke valgt tapet og maling til huset og lidt andre sådanne ting. Tror du, det er okay og normalt, at sådanne møder holdes efter, at huset er begyndt at blive bygget?
Ser at du har din mail på forummet, men tænkte alligevel spørge om det er okay, at jeg sender en mail til dig?
Det var det, jeg tænkte også, at det ville have været nemmest at aftale med kranføreren på byggedagen, Bauhaus ligger jo tæt på, så det er bare til at køre dit materiale derhen.Inger.P. sagde:Om du bare vil have selve "løftet", kan du sikkert lave en aftale med kranføreren på byggedagen. Dette forudsætter selvfølgelig, at du får leverancen af dit eget materiale, inden tagspærene monteres.
Det tager ca. 3 måneder at bygge huset færdigt indvendigt. Du har altså masser af tid til at vælge tapet og farve. Skal du købe dette gennem A-hus eller på egen hånd?
Jeg er nok en af dem, der er "mindst anonym" her på forummet. Klart at du kan maile mig privat - eller skrive til mig gennem forummet. Nu skal jeg dog lige lufte hunden![]()
Tapet og farve går også gennem A-hus.
Er det nødvendigt at lufte hunden, når man har en stor have?
Hvis du kigger øverst på siden, når du er inde på forummet, så står der forhåbentlig i det grå/grønne felt noget i stil med; "Hej, SJODR, du har 1 beskeder."
Tryk bare på "1 beskeder" teksten, så skal du kunne læse beskeden.
Tryk bare på "1 beskeder" teksten, så skal du kunne læse beskeden.
Klik her for at svare