Hej, jeg overvejer at bygge en lille brædegård ved sommerhuset, hvor jeg kan opbevare tømmer under/efter projekt, da jeg ikke vil lægge dem under husene på stolper.

Så nu tager jeg gerne imod forslag til, hvordan jeg nemmest kan bygge denne, stærk og billig.

Forudsætningerne kan I se på billedet. Jeg vil bygge denne mellem 2 skure og udnytte det "tomrum". Mellemrummet mellem husene er lige over en meter.

Min tanke er, at man måske skal sætte bærende bjælker på det eksisterende hus, sætte stående reglar og derefter vandrette på disse, og så regle op, så det bliver som et H.

Men hvilke dimensioner på reglar tror I da, man har brug for, og skal man bruge trykimprægneret træ, da størstedelen ikke er under tag. (Der tænkte jeg, at man måske kunne fastgøre en presenning, som kan blive tag/væg...

Kom gerne med inputs til, hvordan I ville have løst dette.

På forhånd tak

(kommentarer om min øvrige rod undgås venligst) Rødmalet skur blandt træer med gråmetallisk affaldsbeholder, gule håndtag på trillebør, og stablede betonfliser på jorden. Stabel af betonplader og byggematerialer mellem to skure, omgivet af tørrede blade, planlagt til opbevaring af brædder ved en sommerhytte. Billede af et rodområde mellem to skure, med stablede fliser, en trillebør og trådhegnpaneler på en bund af faldne blade.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.