Jeg har lidt bekymringer med at finde ud af, hvordan man skal gøre med beklædningen af garageporten?
Har lukkede for porten, som skal være 3000mm, lægterne sidder med 3044mm afstand for at få plads til 2 stk. panelbrædder på 22mm hver.
Vinddugen har jeg foldet og hæftet ind i åbningen på lægterne.
Er der brug for en form for luftspalte bag panelet, som skal sættes i åbningen?
Har brugt 28x70 sømlægter på hele facaden.

Det andet jeg er usikker på, er hvordan man laver overgangen fra panelet, der sættes i åbningen til indersiden af garagen. Porten monteres jo egentlig på indersiden af garagevæggen, så vil man vel ikke have gips eller OSB i kontakt med udendørs?

Tak!
 
Hvordan blev det? Jeg har de samme overvejelser....
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.