Hej.
Skal nu beklæde omkring garageporten og overvejer, hvordan I har gjort det? Der er 24 cm fra listen omkring porten til ydersiden af panelet. Hvad har I brugt for materiale?
Mvh
Skal nu beklæde omkring garageporten og overvejer, hvordan I har gjort det? Der er 24 cm fra listen omkring porten til ydersiden af panelet. Hvad har I brugt for materiale?
Mvh
Medlem
· Nuevo Estockholmo
· 3 529 indlæg
Selvbygger
· Stockholm
· 10 263 indlæg
Jeg gjorde det samme, 2 stk. panel plank i bredden.
okay tak for de hurtige svar. Var der nogen spontad panel, eller brugte du bare almindelige klodser mod hinanden?
Selvbygger
· Stockholm
· 10 263 indlæg
Jeg tog helt almindelig yderpanel, men satte den glatte side ud.
porten er 2,2*5 meter satt bliver en skarv i overkant i sådanne tilfælde men det måske man kan tage... Hvordan fastgør man plywooden mod karmene i sådanne tilfælde? Aldrig beskæftiget mig med sådan noget...
ville det ikke være en god mulighed at kløve en sådan her til den rigtige bredde? http://www.k-rauta.se/pages/product.aspx?p=LIMFOGSKIVA OBEH. FURU 18X300X2500 MM&c=Möbelskivor&category=Krauta17005(Rautakesko Sweden Catalog)&cat=K-Rauta Sweden VCatalog&pid=000000000500946667(Rautakesko Sweden Catalog)&PageSize=10
Medlem
· Nuevo Estockholmo
· 3 529 indlæg
Pudset er ikke rigtig godt at have udendørs, malingen sidder ikke ordentligt.
Hvis smygen er 24 cm dyb og 5 meter lang og du ikke vil have nogen skarv, er det vel bare at lime 2 stk 22x120 som er 5 meter lange sammen? Ser ikke problemet...
Bliver nok at beklæde med plyfa. Men hvordan fastgør jeg foret mod plyfaen? Eller måske er det ikke nødvendigt?
Bliver at beklæde med plyfa men findes der noget godt spartel til udendørs brug, så jeg kan spartle alle kvist huller?
Mvh
Mvh