Hej
Er det fint at skrue universalskrue 50mm i en indvendig væg som består af GIPS + OSB. Det jeg skal skrue op bygger 15 mm så det er 3,5 længde tilbage dvs. Er bekymret for at skrue i et elkabel (ligger i rør i væggen). Ved ikke hvor
 
BirgitS
Kan man ikke bruge træskrue, der går ind i og næsten igennem OSB-pladen men ikke ud i hulrummet, hvor el skal være trukket?
 
Nu ved jeg ikke, hvad det er for en slags skrue, du tænkte på. Men længden fungerer godt i hvert fald, så det er bare at skrue på.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.