Hmmmm, skal man blande vægmål så? Eller er det tosset? Jeg mener, er det en idé at tage 45x45 + OSB+gips i de vægge, der skal have en inderdør? Og 45x70 i øvrige vægge?? Eller bliver håndværkerne skøre så ;D
 
At blande tykkelsen på væggene er ikke så usædvanligt.
Hvis I har brug for at sala på for dørene, er det ikke et stort problem.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.