P Pedda_P #16 Medlem · 484 indlæg 18 sep 2005 klokken 09:27 Pedda_P Medlem 484 indlæg 18 sep 2005 klokken 09:27 #16 Hmmmm, skal man blande vægmål så? Eller er det tosset? Jeg mener, er det en idé at tage 45x45 + OSB+gips i de vægge, der skal have en inderdør? Og 45x70 i øvrige vægge?? Eller bliver håndværkerne skøre så ;D
Hmmmm, skal man blande vægmål så? Eller er det tosset? Jeg mener, er det en idé at tage 45x45 + OSB+gips i de vægge, der skal have en inderdør? Og 45x70 i øvrige vægge?? Eller bliver håndværkerne skøre så ;D
Jesca_j #17 Medlem · Västerbotten · 3 025 indlæg 18 sep 2005 klokken 10:06 Jesca_j Medlem Västerbotten 3,025 indlæg 18 sep 2005 klokken 10:06 #17 At blande tykkelsen på væggene er ikke så usædvanligt. Hvis I har brug for at sala på for dørene, er det ikke et stort problem.
At blande tykkelsen på væggene er ikke så usædvanligt. Hvis I har brug for at sala på for dørene, er det ikke et stort problem.