Hej,
Vi planlægger at indrette vores garage til soveværelse og en ny bryggersindgang.

Den nuværende plade i garagen er uisoleret, så vi tænkte på at bruge nivelleringsgulv og ovenpå det lægge vandbåren gulvvarme og derefter laminat/parket i soveværelserne og gulvgips->klinker i bryggerset.

Som sagt ovenpå nivelleringen tænkte jeg at lægge sporet gulvspånplade, men jeg undrer mig over, hvordan man gør med indvendige vægge. Lægger jeg sporet gulvspånplade over hele området først og bygger derefter de indvendige vægge ovenpå disse, eller starter jeg med de indvendige vægge og lægger derefter gulvspån mod disse?

En 3D-plan over en garageombygning med to værelser, en groventré, trapper og målangivelser.
 
Eftersom væggene ikke er bærende, kan du gøre hvilket som helst.

Er ikke nivell ret dyrt?
Platon, isoleringsplade og på det sporet gulvspån fungerer lige så godt (y)
 
Anledningen til Nivell er kun fordi det er det, vi har fået anbefalet af snedkere, som har set på arbejdet. Men en af fordelene, vi ser, er at kunne lægge løkkerne for rørføringen til de forskellige rum i hulrummet under isoleringen.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.