nogle nye huse bygges også i dag uden installationsvæg, så man bliver nødt til at skrue igennem plasten, ingen fare med dette! jeg ville ikke have sat plast i dit tilfælde, sidder der intet til venstre og højre? grunden til ikke at sætte er, at man så får en øget fugtbelastning, hvor der ikke findes plast, men her spiller ventilation meget ind.
sidder der intet til venstre og højre af dette så spring alt over, har du en form for tyndt papirmateriale bagved i resten af huset, så sæt sådan, efterlign hvordan resten af huset ser ud
angående luftspalte på panel, har det fungeret siden 65, så vil det også fungere fremover, gør man sådan på et nyt hus, så er man dårligt stillet
sidder der intet til venstre og højre af dette så spring alt over, har du en form for tyndt papirmateriale bagved i resten af huset, så sæt sådan, efterlign hvordan resten af huset ser ud
angående luftspalte på panel, har det fungeret siden 65, så vil det også fungere fremover, gør man sådan på et nyt hus, så er man dårligt stillet
Der sidder en slags folie. Typ sådan man sætter på bilruder for at det ikke skal fryse. Omtrent den tykkelse og sølvfarvet.E egge80 sagde:vissa nya hus byggs även idag utan installationsvägg så att man då blir tvungen att skruva igenom plasten, ingen fara med detta!
jag hade inte satt plast i ditt fall, til venstre og højre sidder der ingenting?
anledningen till att inte sätta är för att man då får en ökad fuktbelastning där det inte finns plast, men her spiller ventilation ind en hel del.
sidder der ingenting til venstre og højre om dette så spring alt over, har du nogen form for tyndt papmateriale bagved i resten af huset så sæt sådan, efterlign hvordan resten af huset ser ud
angående luftspalte på panel, har det fungeret siden 65 så vil det også fungere fremadrettet, gør man sådan på et nyt hus så er man dårligt stillet
Antager det skal være fugtspærren?
Klik her for at svare

