P
Har masser af elkabler i en kabelstige og vandrør i loftet i kælderen, som jeg vil bygge ind, men stadig kunne skrue ned. Jeg undrer mig over, om det ville fungere med 6 mm MDF? Eller bliver det dumt?

Vi har rør indkapslet i 6mm mdf i kælderen. Først sidder der en ramme sammenskrue af taglægter (25x35mm) rundt om rørene, og på rammen sidder pladerne så skruet. Det er lidt "klonkagtigt" men så længe ingen leger tromme med trommerne, synes jeg det fungerer fint.

At de er skruet gør også, at man kan skrue pladerne ned, hvis man har brug for at udføre vedligeholdelse eller kontrollere noget, og så er det bare at skrue dem op igen.

P
Præcis det, jeg leder efter. Du tilfældigvis ikke har nogle billeder? :)

Lige nu er alt nedskruet, inklusive det meste af sommen, da jeg er i gang med at renovere kælderen, men jeg vil se, om jeg kan få et billede af de rester, der sidder tilbage.

P
Synd, men har du bygget det selv?

Nej, det er den tidligere (næsttidligere?) ejer, der byggede dem, sandsynligvis i 70'erne. Jeg tænkte på at skrue alt tilbage, når jeg er færdig, og male dem igen. Lige nu sidder der et grimt tapet på dem.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.