Ildsted betonring hvordan kan man reparere den på bedste måde er det tilstrækkeligt med ildfast mørtel tror ?? Den er begyndt at revne ret meget på grund af varmeudvekslingerne .... Betonring som udendørs eldsted med revner forårsaget af varmevekslinger står på en græsplæne. Betonring til ildsted med synlige revner forårsaget af varmepåvirkning, tæt ved grøn græsplæne i baggrunden.

R
Findes intet som holder, bliver godt varmt der, anbefaling lidt nye grejer,

Betonringe er ikke særlig gode i den applikation. Jeg har set to jernrør med sand imellem nogle steder. Det tåler varmen.

R rävlyan sagde:
Findes intet der holder, bliver rigtig varmt der, anbefaling lidt nye ting,
Nye ting ?? hvad for noget da ??

D Daniel 109 sagde:
Betonringe er ikke videre godt i den applikation. Jeg har set to jernrør med sand imellem nogle steder. Det tåler varmen.
Jernrør ??

Japp. Jeg har desværre intet billede.

R
Q qvintus4 sagde:
Nye ting ?? hvad for noget så ??
Betonring med en støbt bund, ringen stilles på jord med sand under, ca. 15 cm beton med lidt armering ordnes i bunden

den har fungeret siden 2015 ca skal fungere lidt længere, hvordan kan man bygge noget lignende selv ??

R
Den som du viser er en forminskningsring, som plejer at sættes på brøndringe, så det ikke bliver så stort ovenpå, enklest en sådan, findes i forskellige størrelser. Vende op og ned på, derefter støbe bunden, som du vil have den, ret enkel konstruktion. Klart den koster, men der er armering i den, så den skal nok holde nogle år. Det er varmen, der knækker den.

Det er nok bedre ikke at have en tæt bund.

Den er støbt i bunden

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.